2017 július - Balatonszemes

2017.07.12 21:37

2017 július második hétvégéjén egy nagyszerű hétvégét tölthettünk el a balatonszemesi Vadvirág kempingben. Erről következzen egy rövid beszámoló, amely reményeink szerint kedvcsináló lehet a következő találkozókhoz. :)

Jómagam, egyéb elfoglaltságaim miatt, szombat reggel kerekedtem fel és indultam útnak Budapest mellől Balatonszemesre. Már az előző napokban lázasan készülődtem az útra, kicsit lemostam, kipakoltam, kitakarítottam a buszt és igyekeztem összepakolni a szükséges kempingfelszereléseket. Természetesen, mint mindig, most is egy kis szereléssel törtem meg a pakolás monotonitását, hiszen kipufogó tartó gumibak csere után kiáltozott (kolompolt) az öreglány. Miután minden készen állt szombat reggel, a klubtársak sürgető üzeneteinek kereszttüzében indultam le a Balatonhoz. Már Biatorbágy határában elértem a csillagközi 80-as tempót és meg sem álltam a kemping bejáratáig. 
Mindig jó megérkezni. Talán ez az egyik legjobb a találkozókban. Most is, mint mindig, hangos üdvözlések közepette terelgettem be a buszt a megfelelő parkolóhelyre, hogy kezdetét vehesse a féktelen klubélet. Azonnal szisszentek a napvédő italok, majd hosszas beszélgetések és fürdések követték egymást. Szerencsére nagyon szép időnk volt, így mindenki élvezhette a Balaton nyújtotta előnyöket. 

A családias találkozók másik nagy élménye majdnem mindig az esti beszélgetésekhez, bulizásokhoz kötődik és most sem volt ez másképpen. Ki így ki úgy, de mindenki megtalálta a számára megfelelő programot az este folyamán...

Vasárnap reggel ragyogó napsütésre ébredtünk és mindenki a legnagyobb békében fogyasztotta el a jól megérdemelt kávéját, kakaóját. A délelőtt már nem tartogatott nagy meglepetéseket, beszélgetéssel, fürdéssel telt, no meg persze egy kis szereléssel:). A hazaút eseménytelenségét csak a stopposként felvett ukrán világutazók tudták megtörni, így én személyesen még egy nagy élménnyel lehettem gazdagabb. 

fotó: UtazóMiki

Összességében szerintem egy igazán jó hangulatú találkozó volt, a jövőbe mutató beszélgetésekkel és barátságok megerősítésével. Remélem, hogy az év hátralévő találkozói is legalább ilyen jól fognak sikerülni. 

H.B

Vissza

Elérhetőség


kawa +36 30 2161852

© 2013 - t3-tuning.hu

Készíts ingyenes honlapotWebnode