T3 tuning.hu találkozó 2018.05.18-21. - Sellye

2018.05.22 21:00

5-6 év kihagyás után csonka családdal , de ismét busszal indult a tavaszunk. Váratlanul állt össze mostanra a felújítás eredménye (egy árva busz ismét hazaért). Kinéztük kisfiammal az idei találkozó naptárból a Kaposvári Sellyei strandot. Gondoltuk Keszthelyről mint amolyan (első próba túra) pont elég távolságra lesz. Így aztán kellően későn indultunk (1 nap késéssel)

Na persze induláskor ráébredtünk, hogy két sellyei fürdő is van hazánkban, de egyik sincs Kaposváron. Sokkal inkább a Dráva mentén az egyik. Zötykölődtünk a vad Zalában, Somogyban, Baranyában ... és röpke 150 km múlva Tényleg Sellye tábla, strand, nyírt gyep, árnyas óriás fák bekerítve és néhány 10-12 pofás busz kacsintgat a kerítésen belűről. Épphogy beparkolunk egy nagy fa alá, máris több segítő utazó kéz állítgatja a ponyvánkat, méregeti az új jövevényt, kíván jó szórakozást...  Sajnos már az ebédre készült babgulyást, csak újra melegítve tudtuk beburkolni (isteni finom volt köszi annak a helyes kis családnak akik az ikreiket várják).  A kedves meleg fogadtatás, önzetlenség, hideg sör hamar eszembe juttatta mit szerettem ebben a világban egykor. Szerencsére még a termálstrand nem nyitott meg hivatalosan, ezért rajtunk kívül senki sem volt  a területen és a medencékben is magunk tobzódhattunk. Lehetett választani a kristálytiszta 20 C és a tea színű 42 Celsius között.

Este meghitt asztali anekdotázások, házalás a kis "szekértábor" tagjai között, (pár kupica is) , bemutatkozgatás, különös történetek. Háttérben a sötétben elemlámpánál rohangásznak gyermekeink kifulladásig, néha egy két szülő terelgeti a gyereknyájat "igyatok, húzzatok pulcsit", vezényszavakkal. Mindenki büszke kis  kedvencére és a buszos múlt hamar közös nevezőre hangol minket "újakat"is. Későig hallgatom a kemping és élet tanácsokat. Másnap fakultatív bicajtúrára indultam Lupi fiammal (12 éves) megnéztük a  híres határzárat.. :) Drávát, a Sellyei Arborétumot és kastélyt, pár fotót is viszünk haza. Falvakban nyomor, de mindenhol kedvesek invitálnak mindenre, mert az (pünkösdi) ünnep miatt zárva minden. Ebédre a helyi vendéglőben előre leszervezett ebéd melyet a Zaszti család mint "házigazda" intézett.

Sajnos nekünk indulnunk kellett (holnap iskola, stb.) ezért nem tudtuk megvárni, de ígéretesnek  tűnt:)  Legközelebb is szeretnénk ott lenni! Talán már kanalat is viszünk magunkkal... :)

Köszi mindenkinek a segítséget és a jó társaságot